Technické parametry

ZÁKLADNÍ POPIS:

     Sekční garážová vrata se skládají vždy ze čtyř a více panelů a jsou dodávány od předních evropských výrobců. 

Struktura-panelu-garazova-vrata-ostrava-trebic    Plášť jednotlivých sekcí je tvořen ocelovým galvanizovaným plechem, oboustranně žárově zinkovaným o síle 0,5 mm a je doplněný povrchovou úpravou - polyesterovým nástřikem. Výška jedné sekce je 500 mm nebo 610 mm, tloušťka polyuretanové výplně je 40 mm.

    Ocelová sendvičová sekce má přerušený tepelný most a spolu s celoobvodovým těsněním daných sekcí zaručují nejlepší tepelně-izolační vlastnosti vrat. Spoje mezi jednotlivými sekcemi jsou speciálně tvarovány a v provozu tak vylučují nebezpečí přivření prstů mezi panely. Spodní a horní panely jsou ukončeny hliníkovým eloxovaným profilem s pryžovým těsněním. 

     Jednotlivé sekce vyjíždí pod strop v bočních vodících kolejnicích připevněných na kladkách s kuličkovými ložisky, a proto ani ruční ovládání nevyžaduje velkou fyzickou sílu.

   Celá vrata nadlehčuje pružinový mechanismus, který je umístěný v nadpraží vrat (standardní, zvýšené a vertikální kování) nebo na konci horizontálních výjezdů (snížené kování) a vždy jsou vyváženy torzní pružinou. Přenos pohybu je realizován pomocí lanových bubnů a lan uchycených v konzole spodní lamely vrat

    Sekční vrata od JIMI TORE jsou vybavena standardně pojistkou při prasknutí pružiny a také pojistkou při prasknutí lana – uvedené pojistky znemožní pohyb vrat při poškození pružiny, resp. lanka.

TYPY KOVÁNÍ:
Typy kování u GV   Zvolený typ kování závisí vždy na výšce nadpraží v garáži.  

   Podle výšky rozlišujeme kování na: standardní, zvýšené, vertikální nebo snížené.

   Při manuálním otevírání vrat je min. výška nadpraží 70 mm.
   Při automatickém otvírání 
vrat  je min. výška nadpraží 110 mm.